Snön är tillbaka, usch och blä eller yaaay?

     Nikon D7100, Tamron 28-75/2,8
 
Var ute med Pernilla och hundarna igen, vi gick ner till vattnet oh tog lite bilder, jättemysikt och hundarna fick leka lite i snön också och det var verkligen uppskattat! 
 
Hade planerat att jag skulle ut och fotografera i snön ända sen i morse vid typ 03:00 när jag åkte till jobbet, lika trött som vanligt klev jag upp och tog på mig arbetskläderna och gjorde de övriga morgonrutinerna och hade inte ens kikat ut genom något fönster bara vandrat runt i lägenheten som en zombie och märkte inte snön förens jag kom ut! 
Tänkte först ååååh nej.. nu måste jag borsta av bilen från all snö också, usch! Men sen kom jag på att jag kan ju passa på att ta mig ut i vårt härliga sverige och rasta kameran lite då blev man ju genast lite gladare! :) Sagt och gjort också, snön är ju säkert borta redan i morgon så man får ju vara snabb! Vilken tur att jag slutade tidigt idag! ;-) 
 
Vad tycker ni om snön da? Usch och blä eller yaay var roligt mer snö åt folket! ?
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: